Vozili smo Porsche Macan: test, Naj, naj.. pre pre...

Porsche Macan
Probao sam novi Porsche Macan. SUV diesel sa šest cilindra i 258 konjskih snaga. Tjerao sam ga do krajnjih granica. Kada su mi autoput i zavojita cesta postali predosadni otišao sam na veliko parkiralište shoping centra i tu ga vozio na-rally, na-drift, na-pošrek, na-maksimalna ubrzanja i na-maksimalna kočenja. 
          
Zadimio se je i zapjenio. Odličan je. Tih, uglađen i fin bez naginjanja karoserije ili osjećaja težine. Vrlo je 'vozački', ispunjava sve i u trenu se vraća u normalu iz gotovo nemogućih situacija. Iako ima 6,3 sekunde do 100 km/h učinio mi se mrvicu spor. Još 150 konjskih snaga bilo bi mu taman jer šasija, trakcija i dinamika to obilato dozvoljavaju. Benzinska verzija ima oko 400 konja a onda je to pravi Porsche bez obzira na veličinu i težinu SUV-a. 

Imao je i posebnu muziku sa brdom zvučnika i pojačalom u haubi koja se doplaćuje 7000 eura. E... 7000 eura!!! A to je totalno razočarenje. Ništa. Navineš jako a ono brenči. Auto košta 85000 eura u osnovnoj ponudi. Kao kod svih koji koštaju toliko a i više (Mercedes, BMW, Audi) odmah poslije nekoliko stotina metara vožnje zaključiš da ne vrijede tih para. Točka. 

Probao sam ih i to je informacija iz prve ruke. 
P.S. Auto koji je na mene ostavio poseban dojam je Jaguar. Kompromis sportske udobnosti i gospotstva tu je najprisutniji. Njemci to nemaju u sebi. Naravno i za njega stoji da ne vrijedi tih para.


Porsche Macan