Vozili smo Volkswagen E - Golf, Auto na struju kojeg bi trebali probati svi

VW E-Golf
Nisam do sada vozio automobil na struju. Bicikl jesam, ali te dvije stvari ne mogu se uspoređivati. Bio sam skeptičan. Dvojba je bila, je li to automobil samo za poštare ili se s njim može voziti i gradski i sportski. Ipak sam ja oto fan. Kako bih ja mogao zaboraviti miris castrola, benzina i spaljenih guma. Na moje vlastito čudo, lako. Vrlo lako.


Da ne zamaram Golfom, svi ga znaju i poznaju. Neki su se u njemu vjenčali, neki rađali,  neki djecu pravili pa o legendi nemam što dodati.  Ali Golf na struju e to je jedna druga nepoznata priča. E-Golf je iznutra lijepo napravljen. Pristojna je to plastika dobra na dodir. Sjedi se pravilno ergonomski, sjedalo je mekano, baš po mom ukusu. Ključ služi za otključavanje vrata a tada se vrati u džep. Jer auto se „pali“ na gumb. U stvari ništa se ne pali već na digitalnoj instrument tabli popale se žaruljice i pokazivači napona cargera i rekuperiranja. Ako se otpusti kočnica čvrsto stoji na mjestu, ne pokreće se naprijed kao kod automatskih getriba benzinskih ili diesel motora. Volan je mekan i lagan. Dodate gas a tada počinje bajka. Tiho kao u šumici Striborovoj. Ide a ne čuje se. Prekrasno. Stisnete mu gas do daske a on krene u premium stilu. Moćno a tiho i meko. Savršeno.


VW E-Golf
Ubrzava linearno bez cukanja pri promjeni brzina jer ih zapravo i nema. Ubrzava jako. Ručica mjenjača je tu za sasvim druge radnje za razliku od onih koje su nam poznate iz običnih atomobila. Nagli ulazak u zavoj je lijep. Težište je dolje jer su baterije raspoređene u podnici. Blago kliže bočno  ali nekako lijepo, ugodno. Zatim, opet stiščem gas do daske i moćno kreče izvlačenje iz zavoja pa na pravac i u sekundi prelazi sto, pa 120, 140 a brzina je neprimjetna. Premium brendovi od 100 tisuća eura i više voze tiho i moćno pri velikim brzinama. Ali Golf nije auto od 100 tisuća eura a vozi isto. Zaslužna je struja koja daje ovom automobilu jedan moćan premium dojam kojeg čovjek ne može lako zaboraviti. Vozio sam nekoliko hibrida, Toyotu, Lexusa i Mitsubishija ali oni mi se nisu dopali. Čista struja to je nešto drugo, novo i veoma dobro.

        Pa sam i ja tako pokleknuo pred automobilom na struju. Odmah sam se zapitao, čemu auspuh, čemu ulje, čemu filteri i servisi i da ne nabrajam dalje kada sve to ne treba a može puno bolje. Razmišljam o kupnji jednog takvog. Da li VW, da li Renault, da li BMW ne znam još ali „electric power“ to znam.

P.S. Naravno, kupovinu odgađam do trenutka kada će razvoj takvog sistema biti usavršen po pitanju brzine punjenja baterije koja sada iznosi 13 sati i povećanja opsega kretanja koji sada iznosi 130 kilometara pa je upotreba takvog vozila bilo u privatne a još više u neke poslovne svrhe na granici neupotrebljivosti. Ne sumnjam da će poboljšanja u tom smjeru ići brzo, čemu se od sveg srca radujem.


OSNOVNE KARAKTERISTIKE

  • Električni
  • AG1
  • 85 / 115







Ponuda se širi ...

Monovolumeni se i u VW-u sve više transformiraju u SUV-ove, a pravo je čudo u koliko sve niša VW planira ući. Up će ostati u cross varijanti, Polo će u SUV-izvedbi dobiti pogon 4x4 (opcija), a uz novi Tiguan slijedi i derivat SUV Golfa. Tiguan u prodaju kreće iduće godine, i to u dvije verzije, standardnoj kompaktnoj te onoj s produženim međuosovinskim razmakom. Nešto kasnije uslijedit će i kupeovska verzija tog SUV-a. Neki silno žele i VW cabrio SUV, nešto što bi konkuriralo Range Rover



VW E-Golf


Svi modeliGorivoSnagaPogonVrataKn
Trendline
Comfortline
Highline
e-Golf
GTD
GTE
GTI
R model