Vozili smo Jaguara XF-a diesel, 2,8 204 ili 208 konja, ne sjećam se točno ali nije ni bitno

Jaguar XF
     Kako sam uštedio nešto para, ne pijem i ne pušim, došlo je vrijeme da si ispunim dječačku želju svakog muškarca, ratnika, bojovnika, direktora, doktora i kupim Jaguara.  Đouk.



      Kuc, kuc, slobodno ... pomalo sa strahopoštovanjem otvorim vrata salona a u njemu izložena tri Jaguara. „Dobar den, samo zvolte, kak vam morem pomoći“, oglasi se ljubazni prodavač. Kada sam skužio da je oriđiđi  pravi Zagorec postalo mi je lakše. Krenuh u razgledavanje i potjerah ga natrag za njegov stol, jer kada razgledavam auto moram biti sam, da se transcedentalno povežem s njim. Šalim se.  Simpa su mi ti prodavači. "Kako vam mogu pomoći...", i to je uglavnom to, osobito cure. Al dobro...takva je igra.


     Dakle auto. Upravo tih dana kada sam došao u Jaguar oni su izbacili novi model XF u zamjenu za XZ. Nova linija, novi auto. Što se mene tiče pogrešno, jer je upravo tradicionalna linija Jaguara bila ta koja mu je davala toliko poštovanja. Pa ja baš o toj staroj liniji maštam cijeli život a ne o ovoj novoj koja je iskreno lijepa  ali i pomodna i sto posto sam siguran da će za par godina biti pregažena i izaći neka nova. A snaga i ljepota stare linije bila je upravo u njenoj postojanosti kao kod recimo Porsche 911.

Unutrašnjost - napred
Unutra je sve fino, meka i udobna koža, drvo na Engleski, gomila soft tach tipkica za otvaranje ladica, pretinaca i ko zna još čega. Mjesta otraga ima dosta i sve te gluposti ko po P.S.-u. Izvana lijepo izgleda. Zadnja hauba klasična, otvorim, zatvorim pa ponovo otvorim , zatvorim... a zvuk ko prazna kanta. Tu su zakazali. Trebao je biti samo tihi tup.


Unutrašnjost - nazad
Vozi ovako. Sve ima na struju i procesor, mislim na sjedište vozača i suvozaća, prozori, klima, itd. pa čak i mjenjač. Odnosno okrugli gumbić koji predstavlja mjenjač. On tu služi da se njime naznači, kretanje napred, nazad i parking. Motor je preglasan a tu su i dva ispuha koja pojačavaju buku. Ubrzava tak, tak, nije to ono što Jaguar može. ZF-ova automatska getriba je spora pa je ukupan dojam za pilu takvog kalibra osrednja trojkica. Bilo je mokro pa sam pri sto na sat namjerno do kraja pritisnuo kočnicu. Naravno, počelo je ABS zakucavanje a na kraju se zaustavio postavljeno koso. Isključio sam ASP da vidim kako baca. I tu se nije baš pokazao. Ide bočno na koso tromo i nekako sporo kao kamion. Znam kako se kamioni zanose jer sam ih driftao i šrekirao s ručnom kada sam polagao vozački ispit C kategorije a kako je to bilo zimi i ceste su bile prekrivene snjegom mogao sam isprobavati do mile volje. Mom instruktoru to nije smetalo dapače njemu se to dopalo pa me i poticao. Naravno te brzine su bile male ali sam stekao i to iskustvo. Jaguar me je tu podsjećao na kamion.

     S uključenim ASP-om sve ide kao po dosadnim šinama. Namjerno sam ciljao grabe, šahtove, hupesre i ležeče policajce da bih stekao dojam udobnosti. Svi veliki i teški auti lupaju na grabama, Jaguar možda malo manje. 

Sigurno vas zanima dali sam ga kupio. Iskreno već kada sam krenuo negdje u podsvesti sam znao da neću. Nisam trebao niti ići pretvarati tako lijep san u javu. Mogao sam ga zauvijek nositi u mašti kao najbolji automobil na svijetu. A sada znam da nije. Zarekao sam se da nikada neću probati Rols Rojsa već ću ga ostaviti da nosi počasni titulu najboljeg u mojim snovima.


Jaguar XF

I drove the Jaguar XF's Diesel, 2.8 204 or 208 horses, I do not remember exactly but it does not matter

How I saved some money, do not drink and do not smoke, it is time that you perform boyish desire of every man, warrior, soldier, directors and buy a Jaguar. Joke...