Vozili smo Volvo XC 90, test, čudo od auta, pravo čudo

   
Volvo XC 90
     Da, da, zaista pravo čudo...

Velik je i težak a kada ga se prebaci u mode-dinamic nestaje težine i veličine. Kao čarobnim štapićem.  Illusion. Pitate se pa jel to stvarno moguće. Vjerujte mi, je. Naravno, pri tome mislim na vrlo oštru vožnju zavojima. Ali da krenem redom.

      Novi Volvo iznutra izgleda super. Prvi red sjedala pruža kraljevski osjećaj. Fina koža, gageti...itd. Otraga je dojam drugačiji. Zadnja klupa je tanka, na oko i na dodir. Štedi se na težini i prostoru pa većinom proizvođači stavljaju te tanke klupe što se meni osobno bljak. Veliki auto mora imati  konfornu, mekanu zadnju klupu s velikim srednjim naslonom za laktove. U njemu i utore za flašice osvježavajućeg soka. Kada sjedneš da se zavališ i uživaš.


Unutrašnjost Volvo XC90
Kada se krene motor je uobičajno tih ali ne i pretih. Getriba je njemački ZF osam brzina ali u Volvu kažu da su ju uzeli i sami preradili. To su napravili majstorski. U svakom trenutku vožnje bilo brze sportske ili lagane tihe auto je u pravoj brzini. O tome ne treba uopće razmišljati. 
Ok. Kako kod bilo radi odlično. U modu confor nema kemije. Boring. Lagano se krstari, gas prima pomalo lijeno, šalta dobro. Svojom veličinom ostavlja divan dojam moći na kotačima. Osjećate se dobro. Moćan je.

      E...tada uključite dinamic mode. Sve se mijenja. Auto krene za ne povjerovati. Ima motor četiri cilindra 225 konja a vuče ko šest cilindra. Pogon na sva četiri brine o svemu. Stisnete folgas usred zavoja i očekujete naginjanje i cviljenje guma. Ma ni u primislima. Nema prebacivanja težine svojstvene SUV-ovima. Ona kao da je nekud nestala a veliki auto se pretvorio u mali sportski. Stisne se prema dole i grune napred. Reda brzine ko Ferrari i stišće u naslonjač. Sedam i pol sekundi do sto djeluju ko šest i pol. Uletiš prebrzo pred zavoj i naglo kočiš. Auto samo sjedne, nema klokotanja ABS-a. Osjećaj je kao da su diskovi veliki jedan metar u promjeru i koliko god jako stisneš samo se nasmiješi. Stane u mjestu kao da ga je neka nevidljiva ruka primila i zaustavila. Nema škripanja guma, nema guranja težine preko nosa auta, samo stane. A onda opet gas do daske kroz zavoj i dalje. Magija, rekoh već, zaista čudo od auta.


Volvo XC90
Volvo inžinjeri raspojasali su se pod kineskom kapom velikog priljeva svježeg novca i napravili su fenomenaln posao. Odlučili su repozicionirati Volvo XC 90 na tržištu 'prime' brendova. On košta 81 000 eura u startu. Puno. Ima finu kožu u seriji. Kada sam to prvi puta čuo a još nisam probao auto pomislio sam da je to nemoguća misija. Ali poslije probne vožnje shvatio sam da ovaj auto nema nikakve poveznice s onim starim XC 90. Ovo je nešto drugo, novo, bolje. I sada mi je jasno da je to i te kako moguće. Vozi fenomenalno, sigurnost je najbolja na tržištu a na opremu ne treba uopće trošiti olovku.

Probaj pa vidi. Ko nije probao ne može ni povjerovati a svi mi koji smo ga testirali slažemo se da je fenomenalan. Ide uz bok Mercedesa, BMW-a i Audia. Dapače, trenutno mu može parirati jedino novi Audi Q7.


 Volvo XC90

I was driving a new Volvo XC 90, the miracle of the car, a real miracle


Yes, yes, indeed a miracle ...

    A large and heavy and when you switch the mode dynamic disappears weight and size. As a magic wand. Illusion. Wondering so is that really possible. Believe me, it is. Of course, by that I mean a very sharp turns driving. But to go on...