Vozili smo novi Volkswagen Passat 2.0 TDI 240 PS, tehnički perfektan a ipak pomalo dosadan
Volkswagen Passat 2.0 TDI 240 PS |
Dali je
moguće da automobil s 240 konjskih snaga bude dosadan. Nije. Kada krene nema tu
zijevanja ili neke dosade već totalna koncentracija jer 6,1 sek do sto i 240
km/h krajnje brzine je vrlo brzo. Ako pri tome prebacimo njegov DSG na ručno a
ima ih sedam i pri tome pratimo turnceler na kojem okretaji skaču kao na
benzincu, adrenalin je zagarantiran.
Pri tome je zvuk motora pri malim okretajima
tih, a kada se krene za ozbiljno zvuk mu je kao sportsko-benzinskih motora
devedesetih godina. „Rrrrrrrrr…“Tim više što kod Passata u ručnom modu šaltanja, automatika ne preuzima u visokim okretajima prebacivanje na sebe već
bez obzira na broj okretaja ručni mod ostaje do kraja. Tu su i šifteri na
volanu pa vozi brate ako znaš a pri tome stiščeš gas do kraja i pratiš okretaje na turnceleru. Prava uživancija
je napičiti ga folgas na izlasku iz zavoja kada sva četiri kotača zagrebu ko
jedan i u trenu ga dignu na 150 km/h. Inače stotku prelijeće u sekundi pa je
nekako 150 mjerilo za 100. A brzine reda jednu za drugom, u tren.
Izvana, automobil izgleda dobro.
Vraćaju se u modu ćoškaste linije. Sada nije više onako bezličan i dosadan ili
onako kako Audi izgleda već godinama. Kao, zaobljen, mi se furamo na
jednostavnost a u stvari dosadno. Nisu se mogli sastati s dizajnom pa su muljali s jednostavnošću. Jednostavan
dizajn je umjetnost to znaju napraviti samo Šveđani.
VW Passat- unutrašnjost napred |
Iznutra, također izgleda dobro, svaki
i najmanji djelić plastike napravljen je filigranski pažljivo. Oni mali razmaci
između plastičnih elemenata sada su se još više približili pa između njih više
ne stane niti list papira. Za primjer, kod Fiata možeš ugurati i prst, recimo
između armature i poklopca za dokumente. Ili npr. taj poklopac stoji
nakrivljen, ili se ne može do kraja zatvoriti pa malo iskače iz linije dizajna.
Ovdje toga nema, svaki milimetar unutarnjeg prostora je na svom mjestu. Sjedi
se ergonomski odlično kako smo i navikli
kod svih VW vozila do sada. Tu nema strasti i emocija tu je sve po Njemački. Zato
je ukupni dojam meni pomalo dosadan. Još da nisu varali s programom za mjerenje
CO2 di bi im bio kraj. Ovako su osramotili brend koji je već desetljećima moralni
stup automobilske industrije.
Volkswagen Passat 2.0 TDI 240 PS |
Ponuda se širi ...
Monovolumeni se i u VW-u sve više transformiraju u SUV-ove, a pravo je čudo u koliko sve niša VW planira ući. Up će ostati u cross varijanti, Polo će u SUV-izvedbi dobiti pogon 4x4 (opcija), a uz novi Tiguan slijedi i derivat SUV Golfa. Tiguan u prodaju kreće iduće godine, i to u dvije verzije, standardnoj kompaktnoj te onoj s produženim međuosovinskim razmakom. Nešto kasnije uslijedit će i kupeovska verzija tog SUV-a. Neki silno žele i VW cabrio SUV, nešto što bi konkuriralo Range Rover
Volkswagen Passat, 2015.godina - dimenzije, dimensions
dužina - 4767 mm
širina - 1832 mm
visina - 1456 mm
Volkswagen Passat, 2015. godina - tehnički podaci, specifikacije
*klikni za veći prikaz
Volkswagen Passat, 2015. godina - cijenik, cijene...
Svi modeli | Gorivo | Snaga | Pogon | Vrata | Kn | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Trendline | |||||||
Comfortline | |||||||
Highline | |||||||
I drove the new Volkswagen Passat 2.0 TDI 240 PS, technically perfect and yet slightly boring
Is it possible that a car with 240 horsepower is boring. Not. When you go there's a yawning or bored but because the total concentration of 6.1 sec up to a hundred and 240 km / h maximum speed is very fast. If at the same time his shift to manual and DSG seven of them and thereby follow turnceler which spins crazily as the petrol unit, the fun is guaranteed...