Vozili smo, Mazdu CX 3 - 1,5 CD 105 KS, test, to je dobar mali automobil

      Mazda CX 3 SUV ili Crossover, po meni niti jedno niti drugo. To je jednostavno mali automobil na velikim kotačima s malo povišenim podvozjem. U poplavi ponuda malih Crossovera koji su sada jako traženi, sve se auto-industrije trude uhvatiti dio svoje zarade. Pa tako i japanska Mazda s svojim malim modelom CX 3.




Ukratko

     Na prednjim sjedištima ima dovoljno mjesta za vozača i suvozača ali sudaranje laktovima stalno je prisutno. Napred je dio instrument table presvučen kožom pa se tako stvara premium dojam. Jeftini tapicirung na vratima pomalo ga kvari. Na zadnjoj klupi ili klupici mjesta nema. Ona je potpuno neupotrebljiva. Mnogi će reći, pa kako to zar nema četvero vrata i normalnu zadnju klupu. Ima, na prvi pogled ali kada se pokuša otraga sjesti i tamo sjediti, odmah se stekne dojam da je ta klupa zaista premala i neupotrebljiva. 






     Naprijed je ok. Dapače, tu su si inženjeri Mazde dali truda. Položaj sjedenja je uvijek odličan. Bez obzira pomaknete li sjedalo napred ili nazad, podignete ga gore ili spustite dolje, bez obzira kako kod ga namjestite uvijek se dobro sjedi. Potrudili su se napraviti balans karoserije i sjedala. Uvijek se nalazite malo prema natrag, malo prema dole, i uvijek na pravom mjestu bez obzira vozite li polako ili tjerate punim gasom kratkim zavojima. U dobro okruženje uključuje se i Mazdin odličan šestbrzinski ručni mjenjač. Ne zbog svojih šest brzina već zbog njegovog rada. To su oni mjenjači koji sami ulaze u brzinu. Kuplung je mekan i kratak pa se brzine redaju baš iz gušta. Pored takvih mjenjača ne poželiš automatski. Ali zato pored onih dugog hoda s nekoliko zgloba preko kojeg treba pregurati ručicu itekako čovjek poželi DSG. Naravno niti svaki DSG, (sada ih tako svi zovi kao npr. Jacuzzi, hidromasažne kade) nije dobar. 






     Motor diesel 1,5 litre 105 konjskih snaga je još jedna tehnička uspješnica Mazde. Prije nekoliko mjeseci vozio sam Mazdu CX 5 s diesel motorom 2.2 litre  175 konjskih snaga te kod jednog i drugog primijetio odlično dotjerani diesel motor. I jedan i drugi su tihi, elastični i moćni. Naravno, svaki u svom okruženju i količini konjskih snaga. Mali motor od 105 konjskih snaga povuče lijepo do 80 km/h a poslije snaga padne pa se dalje više-manje kotrlja. U zavojima dobro leži, nema suvišne težine ili volumena. Pasao bi mu jači diesel motor npr. od 150 konjskih snaga ali ta opcija nije dostupna. Cijena mu nije mala. 






Mazda CX 3, dimenzije

Dužina - 4275 mm
Širina - 1765 mm
Visina - 1535 mm


Mazda CX 3, tehnički podaci, specifikacije

cijena - 159. 519 kuna,  plus oprema po želji...


*klikni na sliku za veći prikaz



I drove the Mazda CX 3-1.5 105 hp, it is a good small car...