Nova Opel Astra 2015., bezobrazno luksuzna, piše na đambo reklamnim plakatima
Je li to novi smjer Opela u luksuzne vode interijera i
enterijera njihovih modela ili samo pogrešna reklamna kampanja Opelovih
marketinških stručnjaka.
Sjećam se kao klinac gospodina Miška koji je dolazio na
kuhani buncek u gostionicu mog, sada već davno pokojnog, tate. Vozio je
legendarnog Opel Recorda karavana. Od milja ga je zvao Krava. Kao malom dječaku
nije mi bilo jasno zašto automobil zove po domaćoj životinji. Kasnije sam
shvatio.
On je ustajao u 4 sata ujutro i odlazio svojim Opelom na
željeznički kolodvor čekati kumice koje su donosile sira i jajca u Zagreb na plac. Utrpao bi četiri pet u kabinu a
njihove korpe u gepek pa za malo novčića prevozio do Kvatrića ili Dolca. Njegov
Opel Record bio mu je kravica koja njemu daje mlijeko.
Ova kratka pričica ima u sebi simboliku kada je Opel u
pitanju. On je uvijek bio kravica koja pomaže čovjeku u izvršavanju
svakodnevnih poslova. Nije bio pretjerano luksuzan ali u njega se čovjek mogao
pouzdati da će godinama biti vjeran i strpljiv drug koji pomaže u svakodnevnom radu.
On je uvijek bio radni auto običnog čovjeka a ne predsjednička limuzina. Dan
danas kada pogledam Opela pomislim eto Krave.
Prije nekoliko dana pogledao sam u salonu novu Astru. Čudio
se kako ni za pedalj nisu poboljšali unutrašnjost u odnosu na staru. Jeftina je
to plastika, ružna, crna i neugledna. Tvrda su to sjedala ne pretjerano udobna.
Pa kada ugledah đambo reklamni plakat na
kojem piše „Nova Opel Astra bezobrazno luksuzna“, nasmijah se od srca.
Jedino bezobrazno u ovoj marketinškoj kampanji je sama tvrdnja i oni koji su to napisali.
Očito ne poznaju Opel već lupaju praznu slamu koja jedino služi da podigne
prašinu a nema blage veze s istinom. Opel je oduvijek bio dobar
automobil, radni stroj dugog vijeka, takav je i danas ali nikako pretjerano luksuzan
ili fensi-šmensi automobili.