U cjelosti električan Renault ZOE e-Sport Koncept: 3,2 sekunde do 100 km/h, najveća brzina 210 km/h za manje od 10 sekundi


Koncept Renault ZOE e-Sport raspolaže s dva motora koja za postizanje 340 kW, i 460 KS, koriste tehnologiju trajnog magneta visokog kapaciteta. Motore snabdijevaju dva akumulatora kapaciteta pohrane od 40 kW, što omogućuje postizanje pune snage.


Poboljšana elektronika precizno i dinamično kontrolira energiju iz akumulatora. Vozač može odabrati jedan od četiri načina vožnje, ovisno o tome je li mu prioritet sportska ili uobičajna vožnja. K tome, sustav za hlađenje zraka i vode pomaže u održavanju ispravne temperature za elektroniku i akumulatore.

Dizajn i kalibracija šasije Renault ZOE e-Sport uvelike su iskoristili stručnost timova automobila Renaulta Sport, stručnjaka za neka od najradikalnijih sportskih vozila Grupe Renault. U tehničkim odlukama vodila ih je potraga za najvišom razinom dinamičnih performansi. Tubularna šasija koju je izradio TORK Engineering, ovjes „dvostrukog trokuta“ sprijeda i straga, 20-inčni kotači i „četverostruki“ prilagodljivi amortizeri OHLINS omogućuju ZOE e-Sport vrhunske performanse na pisti.

Zahvaljujući svojoj arhitekturi, ugrađenoj snazi i upravljanju prijenosom snage, ZOE e-Sport ima performanse na najvišoj razini. Zbog svojeg omjera težine i snage (1.460 kg uključujući vozača/460 KS) i zakretnog momenta od 640 Nm (320 Nm po motoru), dostupnih gotovo trenutačno, dostiže 100 km/h za 3,2 sekunde, kao i najveću brzinu od 210 km/h za manje od 10 sekundi.