Audi e-tron Sportback: 370 kW - osigurava ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi


Četverovratni Gran Turismo Audi e-tron Sportback dolazi s električnim pogonom snage 320 kW. Kombinira klasične Audijeve elemente s nizom trendovskih detalja, uzbudljivom arhitekturom prilagođenom tehnologiji i paketu električnog pogona.


U svojoj svijetlo obojanoj unutrašnjosti, Audi e-tron Sportback nudi mješavinu čistoće i smanjenog broja kontrola kao formalni princip. Proširive i na dodir osjetljive površine ispod središnjeg zaslona, na središnjoj konzoli i u oblogama vrata, pružaju informacije i komuniciraju s ugrađenim sustavima.

Tehnologija osvjetljenja ovog automobila predstavlja inovaciju koja je vidljiva danju i noću. Digitalni Matrix LED svjetlosni sklopovi sprijeda i straga emitiraju svjetlosno polje. Minijaturni Digital Matrix projektori ostavljaju trag na cesti ispred vozila, pretvarajući svjetlost u raznovrsni, dinamični komunikacijski kanal s okolinom. Marka sa četiri prstena bila je prva na svijetu koja je prihvatila potpuna LED prednja svjetla i koja je pružila snažan poticaj razvoju Matrix LED tehnologije, laserskog osvjetljenja i OLED tehnologije. Ova tehnološka studija sada će predstaviti cijeli niz kompleksnih funkcija koje usmjeravaju pogled i interakciju s okolinom u potpuno novom smjeru.

Uske svjetlosne linije ispod prednjeg poklopca - dnevna pozicijska svjetla - postaju fokus ove studije. Zahvaljujući kombinaciji LED lampica i površini presvučenoj mikro-zrcalima, moguće je ostvariti veliki broj animiranih pokreta i potpisa. Prilikom pokretanja vozila i otvaranja vrata, sustav koristi aktivirajuće segmente kako bi generirao dinamične vizualne signale dobrodošlice. Ispod dnevnih pozicijskih svjetala, lijevo i desno od Singleframe rešetke, nalaze se dva svjetlosna polja velike površine, od kojih svako uključuje približno 250 raspoređenih LED lampica.

Što se tiče pogona, e-tron Sportback koristi konfiguraciju koja će se koristiti u budućim serijskim Audijevim modelima s potpunim električnim pogonom: jedan električni motor na prednjoj osovini i dva na stražnjoj pokreću sva četiri kotača koji na tipičan Audijev način transformiraju ovaj coupé visokih performansi u quattro model. 320 kW snage - koja u boost režimu može dosegnuti 370 kW - osigurava odgovarajući pogon, uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi. Uz kapacitet baterije od 95 kwh doseg je veći od 500 kilometara (NEDC).

Kao i kod prethodnog e-tron quattro koncepta, tekućinom hlađena litij-ionska baterija ove tehnološke studije smještena je ispod putničke kabine. Ova pozicija ugradnje osigurava niže središte ravnoteže i uravnoteženi raspored mase između osovina od 52:48 (prednja/stražnja). A to ovom sportskom SUV modelu nudi izvanrednu dinamiku i sigurnost vožnje u usporedbi s drugim vozilima u segmentu. Baterija se može puniti kombiniranim sustavom punjenja s dvostrukim priključcima za izmjeničnu struju (AC) i istosmjernu struju (DC).

Audijevi dizajneri koristili su novo rješenje za protok zraka preko prednjeg poklopca. Iznad njegovog prednjeg dijela, koji se spušta duboko naprijed, spojni element koji se proteže paralelno s nosom spaja dva luka kotača i također se udvostručuje kao deflektor zraka. To prednjem kraju pruža puno dinamičniji karakter nego snažna prednja struktura automobila s ugrađenim naprijed motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Na stranicama ovog konceptnog automobila lukovi kotača, koji su vodoravnim gornjim rubovima dosta izvučeni od linije kabine, definiraju smjernu quattro arhitekturu. Osim što osiguravaju vizualni dokaz širokog traga kotača i dinamičnog potencijala, također povezuju ovaj e-tron Sportback s DNK-a ove marke. Veliki 23-inčni naplatci, s tehničkim dizajnom sa 6 krakova, ističu samouvjerenu pojavu ovog moćno dimenzioniranog coupé modela. 

Vanjska dužina od 4,90 metara, širina od 1,98 metara i visina od 1,53 metra s međuosovinskim razmakom od 2,93 metra pozicioniraju ovaj e-tron Sportback u C segment, blizu modela Audi A7. Vanjska zrcala zamjenjuju male kamere. Ova tehnologija nudi brojne prednosti, osim boljeg protoka zraka i smanjene buke vjetra. Mrtvi kut klasičnih osvrtnih zrcala je gotovo uklonjen, kao i blokada pogleda dijagonalno naprijed. Slike kamera prikazuju se na odvojenim zaslonima u vratima.

U proizvodnji od 2019.: drugi električni Audi


Audi e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback




Audi e-tron Sportback



Audi e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback